VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn order ontvangen​, wat nu?


Controleer in dit geval eerst de spam box van je e-mail. Mocht hij ook daar niet in zitten, mail dan naar info@peerdrops.nl, dan helpen wij je verder.




Welke bezorgopties zijn er?


Voor de bezorging van de pakketten werken we samen met PostNL. Je kan zelf bepalen op welk adres je je bestelling laat bezorgen of je kiest eenvoudig een afhaalpunt bij jou in de buurt. Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen op ons adres in Rotterdam. Op die manier bespaar je de verzendkosten. Dit kan echter alleen op afspraak, die je kunt maken via info@peerdrops.nl.




Welke betaalmogelijkheden zijn er?


Er zijn meerdere betaalmogelijkheden in de webwinkel: iDeal, MasterCard en Visa.




Waar kan ik mijn kortingscode invullen?


In de winkelmand voordat je je gegevens invult.




Kan ik ook zonder account bestellen?


Jazeker, je kunt bij elke bestelling zelf kiezen of je wel of niet inlogt / een account aanmaakt.




Je bestelling wijzigen of annuleren?


Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Dit kan per e-mail of telefonisch. In het geval van een wijziging passen wij je bestelling aan. Als je wilt annuleren regelen we dat, en storten we je aankoopbedrag binnen 7 dagen terug. Wil je je bestelling wijzigen of annuleren, maar heb je de verzendbevestiging al ontvangen? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren.




Vragen of klachten?


Heb je een opmerking of klacht? Bel of mail ons, je ontvangt dan zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van ons. Onze bedrijfsgegevens: Peerdrops
Stationsplein 45
3013 AK Rotterdam
Nederland
+31 (0) 6 4990 9570
info@peerdrops.nl




Kan ik mijn pakket ook komen ophalen?


Ja dit kan bij ons in Rotterdam (dichtbij Centraal Station)! Op die manier bespaar je de verzendkosten. Dit kan echter alleen op afspraak, die je kunt maken via info@peerdrops.nl.





Retourneren

Kan ik mijn bestelling retouneren en hoe werkt dit?


Kijk op onze Verzend- en retourbeleid pagina voor meer informatie.




Wat zijn de kosten van retouneren?


In de meeste gevallen kost een retourzending met PostNL € 6,95. Deze prijs is afhankelijk van het gewicht van de retourzending. De retourkosten stijgen naar €13,95, als het pakketje meer dan 10 kg weegt. De retourkosten zijn voor eigen rekening.




Hoe en tot wanneer kan ik retouneren?


Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je van je aankoop, geheel of gedeeltelijk, afzien. Je kunt het ongewenste artikel zelf naar ons retour sturen. Kijk op onze Verzend- en retourbeleid pagina voor meer informatie.





Verzenden

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?


Je bestelling wordt binnen 2 tot 4 werkdagen bezorgd. Je ontvangt hier tevens een track & trace code van. Kijk op onze Verzend- en retourbeleid pagina voor meer informatie.




Wordt er ook geleverd in België?


Ja, in België wordt ook geleverd. Hiervoor gelden dezelfde verzendkosten.




Wat zijn de verzendkosten?


Bij een bestelling vanaf € 30,- is de verzending gratis. Bij bestellingen onder de €30,- rekenen wij € 3,95 voor de verzendkosten. Deze kosten gelden voor verzending naar een adres in Nederland en België.